افزونه تیم ساز و پروفایل ساز تیم بیلدر وردپرس Team Builder

۴۰۰.۰۰۰ تومان

توضیحات

افزونه تیم ساز  تیم بیلدر | پروفایل ساز | جدول ساز | ویترین محصولات | اسلایدر | رزومه ساز کارمندان | امتیازدهی ستاره ای و نظرات کاربران

تیم بیلدر یکی از بهترین افزونه های وردپرس است که بر خلاف نامش کاربردهای بسیار زیادی دارد. به عبارتی خیلی فراتر از یک تیم ساز وردپرس عمل می کند!

چه یک سایت فروشگاهی داشته باشید یا سایت وردپرس شرکتی یا حتی آموزشگاه آنلاین، این افزونه می تواند حکم آچار فرانسه را برایتان داشته باشد. اما چگونه؟ در ادامه می خواهیم به برخی از امکانات و ویژگی های این افزونه شگفت انگیز اشاره کنیم.

 

با افزونه تیم ساز تیم بیلدر پروفایل های زیبا و چشمگیر بسازید

هر کاربر می تواند اطلاعات خود از جمله تصاویر، ویدئوها، متن دلخواه، اطلاعات فردی و حتی کد های کوتاه را در پروفایل خود وارد نماید.

امکان ایجاد کارت ها و پروفایل های متنوع و سفارشی برای هر کاربر وجود دارد. به طوری که پروفایل ها می توانند استایل ها و افکت های کاملا متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند.

امکان افزودن لینک شبکه های اجتماعی، ایمیل، شماره تلفن در پروفایل وجود دارد. حتی می تواند در اسلایدر نیز آنها را نشان دهید. هیچ محدودیتی در رابطه با اینکه چه محتوایی در اسلایدر شما نشان داده شود نخواهید داشت.

تولید کد کوتاه یا shortcode در افزونه تیم ساز تیم بیلدر

در این افزونه وردپرس کاربردی امکان ساخت تیم های مختلف، گروه های کاربری با قابلیت ویرایش، کپی کردن همراه با کد کوتاه وجود دارد. با کدهای کوتاهی که در اختیارتان قرار داده می شود می توانید لیست اعضا یا پروفایل انها را در هر صفحه ای از سایت نشان دهید.

افکت هاور تصاویر وردپرس در افزونه تیم ساز تیم بیلدر

از دیگر امکانات منحصر بفرد افزونه تیم ساز تیم بیلدر، تنوع بالای افکت های هاور می باشد. این افزونه با دارا بودن چندین افکت هاور چشمگیر به شما کمک می کند تا تصاویر کاربران خود را سفارشی کنید. کار کردن با افزونه افکت هاور تیم بیلدر بسیار آسان است. همچنین می توانید از طریق ویرایشگر بصری موجود در داشبورد تیم بیلدر، افکت های هاور روی تصاویر را براحتی مشاهده کنید.

عرض و ارتفاع تصاویر سفارشی است و قابل تغییر می باشد.

کاملا واکنشگرا و موبایل فرندلی است

کار با این افزونه نیز بسیار راحت است. وقتی افکت هاوری را به تصویر اضافه کنید کافیست موس را روی تصویر ببرید تا افکت ها نمایان شوند.

بهترین افزونه برای نمایش نظرات کاربران

بسیاری از ما وقتی به یک سایت فروشگاهی یا سایت های خدماتی مراجعه می کنیم اولین چیزی که نظرمان را جلب می کند نظرات مشتریان می باشد. اگر محصول یا خدماتی را در سایت خود ارائه می دهید با افزونه تیم ساز تیم بیلدر شما می توانید قسمت نظرات مشتریان را زیباتر و حرفه ای تر به مشتریان نشان دهید.

اینکه تصویر کاربر نشان داده شود یا خیر و قسمت نظرات شامل چه مواردی باشد کاملا اختیاری است.

 

شما می توانید تصویر کاربر را با لینک شبکه اجتماعی، شغل و هر نوع آیتم دلخواه دیگری نشان دهید. همچنین می توانید آنها را غیر فعال کنید. امکان افزودن افکت هاور به قسمت نظرات کاربران یا تغییر رنگ ها و نحوه چیدمان عناصر نیز وجود دارد.

 

قابلیت ساخت جدول

این افزونه تیم ساز وردپرس برای معرفی اعضا تیم خود به صورت جدولی انتخاب ایده آلی خواهد بود. با قابلیت هایی که دارد می توانید اعضا خود را به صورت کاملا حرفه ای به دیگران معرفی نمایید. شما می توانید تعیین کنید که چه نوع اطلاعاتی در رابطه با کاربران شما نشان داده شود. لینک شبکه های اجتماعی، شغل، نام کاربری، تصویر آنها، مهارت ها و … همگی را می توان مخفی یا فعال نمود. امکان تغییر رنگ، افزودن افکت هاور و حتی تغییر شکل نمایش تصویر ( مکعبی، دایره ای و ….) نیز قابل سفارشی سازی می باشد.

 

قابلیت فیلتر سازی اعضا بر اساس مهارت ها و دسته بندی های مختلف

مهمترین ویژگی این افزونه نسبت به سایر افزونه های تیم ساز، امکان فیلتر اعضا بر اساس مهارت ها می باشد. البته شما می توانید اعضا خود را در دسته بندی های مختلفی که تعیین می کنید فیلتر نمایید. این ویژگی فوق العاده کاربردی خواهد بود. حتی می توانید از آن برای ساخت ویترینی از محصولات دلخواه دسته بندی شده و نمایش ان در صفحه خاصی از سایت استفاده نمایید. همچنین، می توان رنگ پس زمینه و متن فیلترها را به دلخواه تغییر داد.

 

امتیازات ستاره ای و نوار پیشرفت

افزونه تیم ساز تیم بیلدر را می توان حتی به عنوان یک افزونه امتیازدهی با ستاره در وردپرس یا افزونه نوار درصد مهارت کاربران نیز استفاده کرد.

به عبارتی، می توانید انواع امتیازات ستاره ای و نوار پیشرفت را به اعضا خود اختصاص دهید. امکان تغییر رنگ، اندازه فونت و نحوه چیدمان آنها ( چپ، راست یا وسط چین شدن) وجود دارد. همچنین شما می توانید ابعاد ستاره ها و نوارها را نیز به دلخواه تغییر دهید.

یکی دیگر از ویژگی های نوار پیشرفت و امتیازات ستاره ای تیم بیلدر ، ریسپانسیو بودن و انیمیشن های بسیار زیبای آن می باشد که باعث می شود جلوه زیباتری به سایت شما ببخشند.

شما می توانید افزونه وردپرس ستاره دهی تیم بیلدر را حتی برای مقایسه انواع بازی، محصولات و رتبه بندی کاربران در هر صفحه ای از سایت خود استفاده کنید. برای انجام این کار علاوه بر کد کوتاه می توانید از رابط افزونه که به صورت خودکار به افزونه ویژوال کامپیوزر اضافه می شود استفاده کنید.

بعلاوه، سبک و کم حجم است و کار با ان نیز بسیار راحت می باشد.

در ادامه می توانید بعضی از تصاویر مربوط به پنل تنظیمات این افزونه را مشاهده نمایید.

در تصویر بالا نمونه ای از تیم ها و کارمندان پیش فرض ساخته شده با افزونه تیم ساز تیم بیلدر مشاهده می شود.

همچنین در تصویر زیر نمونه ای از بخش ویرایش اطلاعات هر کدام از اعضا ارائه شده است. همانطور که مشاهده می کنید شما می توانید برای هر کدام از اعضا خود اطلاعات دلخواهی را درج نمایید.

 

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه تیم ساز و پروفایل ساز تیم بیلدر وردپرس Team Builder

افزونه تیم ساز و پروفایل ساز تیم بیلدر وردپرس Team Builder

۴۰۰.۰۰۰ تومان